Visual Studio 2013

Produktový rad Microsoft Visual Studio 2013 ponúka vhodné nástroje pre úplných začiatočníkov v programovaní, jednotlivých profesionálov i tímy hľadajúce prostredie podporujúce moderné metodiky a princípy riadenia životného cyklu vývoja softvérových aplikácií. Visual Studio je komplexné riešenie pre ľahké poskytovanie na všetkých platformách spoločnosti Microsoft vrátane telefónov, stolných počítačov, tabletov, serverov a cloudu.

Visual Studio je vhodné pre vývojárov, dizajnérov, architektov, testerov, projektových manažérov a ďalších účastníkov životného cyklu vývoja softvérových aplikácií.

Prehľad produktov Visual Studio 2013 a ich určenie:

Produktový rad Určené pre Charakteristika
Visual Studio Express

Visual Studio
Express

začiatočníkov, študentov, na vyskúšanie Jednotlivo oddelené produktové rady zamerané na výučbu jazykov C++, C# a Visual Basic prípadne web technológiu.
Visual Studio Professional

Visual Studio
Pro

profesionálov pracujúcich jednotlivo - samostatne Profesionálny nástroj na tvorbu mobilných, webových desktopových a viacúrovňových aplikácií s integrovanou podporou vývoja pre MS Office.
Visual Studio Premium

Visual Studio
Premium

efektívny tímový vývoj a spoluprácu tímu Integrované vývojové prostredie ponúka spoluprácu a archiváciu kolektívnych znalostí tímu pomocou tímových miestností, pravidelné a predvídateľné prinášanie hodnoty, vizualizáciu pokroku tímu, agilnú správu portfólií, testovacie nástroje pre rôzne štýly testovania.
Visual Studio Ultimate

Visual Studio
Ultimate

vývoj na podnikovej úrovni Integrované vývojové prostredie ponúka možnosti rýchleho získavania potrebných informácií v kontexte, nástroj pre ladenie na základe histórie, vizualizácie štruktúry aplikácie pomocou UML diagramov, poskytuje pokročilé nástroje, softvér, služby a prostriedky potrebné pre zaistenie vysokej produktivity.
Visual Studio Test Pro

Visual Studio
Test Pro

zapojenie testerov, produktových manažérov a ďalších používateľov do procesu vývoja Test Pro poskytuje možnosť vykonávania, zaznamenávania a opakovania manuálnych testov, použitie správy testovacích prípadov,vytváranie a správu testovacích prostredí, zaznamenávanie požiadaviek od obchodného tímu, integráciu názoru zákazníka.