Ak ste správcom firemného e-mailového riešenia a využívate služby Office 365, alebo Forefront Protection, možno ste sa stretli s faktom, že niektoré poštové správy, ktoré sú pre nás jasne nevyžiadané, nie sú blokované ani v rámci antispamovej ochrany na poštovom servery, alebo v poštovom klientovi Microsoft Outlook.

Spoločnosť Microsoft samozrejme pravidelne vylepšuje detekčné mechanizmy na základe spätnej väzby od užívateľov v označovaní nevyžiadanej pošty v rámci programu Outlook alebo služby Outlook.com. Ako znalý užívateľ máte však možnosť tieto aktualizácie mierne urýchliť a znepríjemniť tak rozosielateľom nevyžiadanej pošty prácu.

Pre program Microsoft Outlook je k dispozícii doplnok Report Junk. Tento doplnok daný e-mail nielen označí ako nevyžiadanú poštu v rámci Microsoft Outlook a presunie ho do patričnej zložky, ale odošle ho zároveň priamo do spoločnosti Microsoft na analýzu pre vylepšenie antispamovej ochrany.



Podporované sú všetky operačné systémy Windows XP SP 3 a novšie a Outlook 2010 a 2013, Outlook 2007 s SP2.

Ak máte však presne opačný problém a vaša legitímna pošta je blokovaná servermi spoločnosti Microsoft máte napríklad možnosť využiť formulár Forefront Online Protection for Exchange Support alebo využiť kontakty uvedené v KB924951.

Odkaz na prevzatie - Microsoft Junk E-mail Reporting Add-in for Microsoft Office Outlook.