Spoločnosť eOpen s.r.o. sa špecializuje na licenčné poradenstvo a predaj softvéru v rámci multilicenčných programoch spoločnosti Microsoft. Na našich stránkach Vám ponúkame kompletný prehľad multilicenčných programov. V tomto článku by som Vám rád ukázal postup realizície obchodného prípadu v rámci multilicenčného programu Open License (OLP). Informácie o programe OLP nájdete tu ...



1. Objednajte Open License v eOpen s.r.o.
    
    Ďalšie informácie o Open License programu získate na :

2. Zaregistrujte detaily licencie na eOpen webe

    Potvrdenie objednávky, ktoré obsahuje Autorizačné a Licenčné číslo zmluvy, je zasielané e-mailom priamo z Microsoftu koncovému užívateľovi a aj dealerovi. Je preto dôležité, aby ste uviedli Váš e-mail v Open License objednávke.
Použitím Autorizačného a Licenčného čísla zmluvy zaregistrujete licenciu na https://eopen.microsoft.com/SK/default.asp

Windows Live ID (pôvodne Passport ID) je potrebný pre prístup na eOpen web.
Môžete použiť existujúce Windows Live ID alebo vytvoriť nové na adrese: http://get.live.com/getlive/overview/
Viac na: http://www.microsoft.com/slovakia/windows/windowslive/



3. Preberte z VLSC webu softvér.

    V okamihu potvrdenia podmienok zmluvy Open License, získate prístup k sekcii „Produkty na prevzatie“ na VLSC webe
Volume Licensing Service Center. To Vám umožní prebrať softvér zakúpeného produktu.



Otázky ?
 
  • Radšej by som mal originálne CD, ako sťahovať. Kde ho môžem objednať
Disk Kit môžete zakúpiť prostredníctvom lokality „Produkty na prevzatie“.


 
  • Aká je dodacia doba pre softvérové produkty?
Možnosť stiahnuť Disk Kit z VLSC na základe Open License Vám umožní okamžitý prístup k softvérovým produktom.
Pokiaľ zvolíte zakúpenie inštalačného média, Disk Kit by ste mali dostať do 14 dní. Ak Vám Disk Kit nebude doručený, kontaktujte Support Centrum.
 
  • Nevidím produkt, ktorý som objednal na VLSC v časti Licencované produkty na prevzatie.
Môžu byť dva dôvody, prečo tento produkt nevidíte:
  1. Vaša objednávka je stále v priebehu spracovania. eOpen s.r.o. zašle potvrdenie objednávky ihneď, keď bude objednávka spracovaná
  2. Tento produkt nie je dostupný pre download. Fyzická dodávka inštalačného média priamo z Microsoftu bude zdarma.
     
  • Na koho sa môžem obrátiť v prípade ďalších otázok?
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadne Open License registrácie, preberania softvéru alebo objednávania inštalačného média, obráťte sa na Stredisko odbornej pomoci telefonicky na čísle 800 142 359 alebo e-mailom Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

Informácie odbornej pomoci na Slovensku:

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Telefónne číslo: 800 142 359

Stredisko odbornej podpory má bežnú pracovnú dobu a na e-mailové otázky jeho pracovníci odpovedia v priebehu jedného pracovného dňa. Ak chcete telefonovať, alebo napísať e-mail, pripravte si Autorizačné a Licenčné číslo zmluvy.

Odkazy:
  1. eOpen: https://eopen.microsoft.com
  2. Open License Program: http://www.microsoft.com/licensing/programs/open/
  3. Product Activation Information: http://www.microsoft.com/licensing/resources/vol/
  4. Software Assurance Information: http://www.microsoft.com/licensing/sa/