System Center Service Manager 2010 je flexibilná platforma pre automatizáciu procesov riadenia IT služieb. Service Manager 2010 využíva vstavané procesy pre mimoriadné udalosti a riešenie problémov, riadenie zmien a asset management životného cyklu IT, ktoré sú založené na osvedčených postupoch, ktoré sú uvedené v Microsoft Operations Framework (MOF) a IT Infrastructure Library (ITIL). Service Manager 2010 prepája vedomosti a informácie z produktov System Center Operations Manager, System Center Configuration Manager a Active Directory Domain Services. Vďaka otvorenému štandardu bude možné vytvoriť prepojenie aj s ďalšími, nie len Microsoft systémami.

 


K dispozícii je skúšobná verzia: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3bacb364-9829-41d0-8faa-b0ed366f73aa&displaylang=en

Service Manager poskytuje IT služby, ktoré sú:

  • Integrované. Service Manager hladko integruje a zjednocuje vedomosti, procesy, a činnosti nielen v rámci platformy Microsoft.
  • Efektívne a citlivé. Service Manager znižuje náklady na podporu a súčasne zlepšuje schopnosť reakcie na požiadavky koncového užívateľa.
  • Obchodný súlad. Service Manager optimalizuje zdroje, ktoré zjednocujú obchodné ciele, podporuje ich dodržiavanie a prispôsobuje sa rýchlo meniacim obchodným požiadavkám.


Ďalšie informácie o všetkých produktoch a riešeniach Microsoft System Center nájdené na vizuálne prepracovaných a teraz veľmi prehľadných webových stránkach: http://www.microsoft.com/systemcenter/.