Služba automatického riešenia najčastejších problémov FixIt je v prevádzke už nejaký čas, ale novo je dostupná aktualizovaná verzia. Použiť ju môže ktokoľvek, kto má prístup na internet a túto stránku. Automatizovaný proces používa spojenie medzi počítačom a portálom, pričom cez 450 dostupných MSI balíčkov detekuje najrôznejšie problémy či technické komplikácie, od vlastností grafiky až po tlačiarne, zvukové karty, a to ako na klientskych operačných systémoch, tak aj na serverových. A to vrátane Exchange, SQL či SharePoint.
Za dobu svojej prevádzky (cez 2 roky) využilo FixIt cez 150 miliónov používateľov, pričom úspešnosť riešenia dosiahla 90 percent. Okrem vyššie uvedených balíčkov obsahuje portál aj preddefinované sady riešení pre náročnejšiu diagnostiku a konfiguráciu (tlač, zvuk, grafika), ktoré umožňujú identifikovať a odstrániť cez 110 najčastejších ťažkostí.
FixIt je dostupný v slovenskom jazyku a vrelo odporúčame ho vyskúšať v prípade, že riešite nejaký problém. Ak vám ho portál neopraví, môžete navštíviť TechNet diskusné fórum, kde vám radi poradia špecialisti z komunity.