Systém Microsoft Office 2013 je veľká skupina produktov spoločnosti Microsoft skladajúca sa z aplikácií, aplikačných sád, služieb poskytovaných na webe a serveroch. Produkty systému Microsoft Office uľahčujú prácu s informáciami, zvyšujú produktivitu a umožňujú vzájomnú spoluprácu zamestnancov.
Nový vzhľad a funkcie
Balík Office 2013 ponúka nový upravený vzhľad. Naďalej však obsahuje známe funkcie, ale je vylepšený novými funkciami, ktoré dokážu ušetriť množstvo času. Nový balík Office funguje aj na smartfónoch, tabletoch a v cloude a dokonca aj na počítačoch, v ktorých nie je nainštalovaný balík Office. Takže je možné kedykoľvek získať prístup k dôležitým súborom bez ohľadu na to, aké zariadenie je využívané.
Prihlásenie do balíka Office odkiaľkoľvek
- Použitie konta Microsoft na nainštalovanie balíka Office.
- Vysielanie programov Office do iného počítača.
- Ukladanie súborov na OneDrive na získanie jednoduchého prístupu a možnosti zdieľania.
- Zachovanie osobných nastavení, kdekoľvek ste.
Ukladanie a zdieľanie súborov v cloude
Ukladací priestor súborov OneDrive je prístupný vždy počas online stavu a jeho využívanie je jednoduché. Z tohto umiestnenia sú prístupné wordovské dokumenty, excelovské tabuľky ako aj ďalšie súbory balíka Office, ktoré je možné taktiež zdieľať s viacerými používateľmi a súčasne na nich pracovať.
Zdieľané schôdze
Možnosť pripájať sa k online schôdzam a zdieľať powerpointové snímky, wordovské dokumenty, excelovské tabuľky a poznámky programu OneNote. Účastníci schôdze si môžu súbory prezerať aj v prípade, ak nemajú nainštalovaný balík Office..
Zdieľanie súborov
V programoch balíka Office je jednotné miesto na zahájenie zdieľania súborov a to Súbor > Zdieľať. Na tomto mieste sú zlúčené všetky možnosti zdieľania súborov s ostatnými používateľmi.
Sady systému Microsoft Office 2013 obsahujú aplikácie
|
Balené sady |
Multilicenčné zmluvy |
|||
Aplikácie |
Pre študentov a domácnosti |
Pre podnikateľov |
Professional |
Standard |
Professional Plus |
Word |
|||||
Excel |
|||||
PowerPoint |
|||||
OneNote |
|||||
Outlook |
|
||||
Business Contact Manager |
|
|
|
||
Publisher |
|
|
|||
Access |
|
|
|
||
InfoPath |
|
|
|
|
|
Communicator |
|
|
|
|
|
SharePoint Workspace |
|
|
|
|