Opalis

Softvér Opalis pre automatizáciu IT procesov znižuje prevádzkové náklady a zvyšuje efektivitu IT vďaka tomu, že urýchľuje poskytovanie služieb a obmedzuje množstvo chýb. Dosahuje toho nahradením ručne vykonávaných činností s vysokými nárokmi na prostriedky štandardizovanými a automatizovanými procesmi.

Softvér Opalis je možné využiť pre automatizáciu ľubovoľného procesu IT naprieč heterogénnym prostredím na základe celkového riešenia pre správu incidentov, správu zmien a konfigurácií a konečne i správu služieb a ich zriaďovanie.

Opalis poskytuje pokročilé funkcie zjednodušujúce komplexné procesy vďaka okamžite použiteľnej integrácii s nástrojmi pre správu, preddefinovaným katalógom procesov a nástrojmi pre návrh pracovných procesov, ktoré nevyžaduje použitie skriptov a poskytuje pokročilé funkcie pre rozhodovanie. To zaručuje skorú návratnosť investície, rýchlu implementáciu a znižuje celkové náklady na vlastníctvo.

 

Pomocou riešenia Opalis pre správu incidentov je možné:

  • Automatizovať kroky vyhodnotenia, diagnostiky a nápravy problémov a incidentov.
  • Doplniť upozornenia o diagnostické informácie a odovzdať problém odborníkovi na danú aplikáciu.
  • Presunúť monitory udalostí od iných výrobcov alebo synchronizovať s produktom Operations Manager.
  • Integrovať produkt Operations Manager s nástrojmi služby Service Desk, diagnostickými skriptmi a aplikačnými nástrojmi a nástrojmi ďalších výrobcov.
  • Prepojiť nástroje System Center a nástroje ďalších výrobcov pre zabezpečenie interoperability naprieč dátovým centrom.